آشنایی با شرایط خرید گوشت اقساطی

 آشنایی با شرایط خرید گوشت اقساطی

اغلب افراد، انواع مرغ و گوشت اقساطی را برای تامین مایحتاج مهمانی های بزرگ خود نظیر عقد و عروسی تهیه و خریداری می کنند.

خرید گوشت و مرغ به روش اقساطی

پروتئین، یکی از ضروری ترین موادی است که باید روزانه حجم مشخصی از آن به بدن هر انسان برسد. با مصرف گوشت، می توانید نیاز بدنتان به پروتئین را تامین کنید. با توجه به افزایش هزینه گوشت، می توانید نسبت به خرید گوشت اقساطی اقدام کنید.

در بیشتر مواقع، مجموعه هایی وجود دارند که با اعتبار بخشی به شما، امکان خرید گوشت قسطی را برای شما فراهم می کنند. همه افراد، می توانند نسبت به دریافت کارت اعتباری از طریق قسطی 24 اقدام کنند. شما برای انجام این کار، با مشکل روبرو نخواهید بود. بلکه باید ابتدا میزان مبلغ مورد نیاز خود را تعیین و ثبت کنید. پس از این مورد، کارشناسانی که در این حوزه فعالیت دارند، فرایند سنجش حساب شما را بر اساس میزان مبلغ درخواستی آغاز می کنند.

اگر حساب شما از هر نظر مورد تایید کارشناسان بود، می توانید با واریز پیش پرداخت، کارت اعتباری خود را از مجموعه دریافت کنید. اغلب افراد، انواع مرغ و گوشت اقساطی را برای تامین مایحتاج مهمانی های بزرگ خود نظیر عقد و عروسی، تهیه و خریداری می کنند. می توانید پس از دریافت کارت، از هر فروشگاهی که می خواهید، خرید گوشت، مرغ و ماهی را انجام دهید.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

تفاوت انواع گوشت بر اساس میزان مواد مغذی

انتخاب و خرید گوشت مناسب، نیاز به دقت فراوان دارد. در واقع شما باید هر گوشت را بر اساس مواد پروتئینی و ویتامینی موجود در آن، خریداری کنید. اگر تاکنون چنین کاری انجام نداده اید، بهتر است که از این پس، خرید گوشت و مرغ را با توجه به فاکتورهای سلامتی رعایت کنید. در ادامه، به بررسی میزان مواد مغذی هر کدام خواهیم پرداخت:

  • گوشت سفید

گوشت سفید به دو دسته گوشت طیور( شامل پرندگانی نظیر مرغ، بوقلمون و …) و گوشت آبزیان تقسیم بندی می شود. اگر بخواهیم اصلی ترین ویژگی گوشت سفید را بیان می کنیم، باید به میزان آهن فراوانی که در این ماده وجود دارد، اشاره نماییم.

اصولا بدن اغلب انسان ها با کمبود آهن روبرو است. بنابراین می توانید با مصرف بیشتر گوشت سفید، این کمبود را جبران کنید. با خرید ماهی اقساطی، می توانید از تمامی مواد ویتامینی و پروتئینی، بهره مند شوید.

  • گوشت قرمز

اصولا به گوشت حیواناتی نظیر گوسفند، گاو و گوساله، گوشت قرمز می گویند. اگر به رنگ این گوشت نگاه کنید، خواهید دید که تقریبا قرمز است و نسبت به گوشت سفید، تیره تر است. از نظر املاح نیز با گوشت سفید تفاوت های مهمی دارد.

امروزه استفاده از خدمات خرید قسطی، برای خرید گوشت قرمز فراهم شده است. تنها کافی است پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف، با قرار دادن چند فقره چک در اختیار کارشناسان، کارت اعتباری دریافت کنید و با کمک آن، خرید انواع گوشت را به سهولت انجام دهید.

افرادی که از کمبود ویتامین های گروه B  رنج می برند، بهتر است مصرف گوشت قرمز را افزایش دهند. گوشت قرمز منبع مفیدی برای ویتامین های خانواده B  است. به همین دلیل در صورت مصرف منظم، از مشکلاتی نظیر ریزش مو جلوگیری می کند.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

مزیت خرید مرغ قسطی با کمک کارت اعتباری

کارت اعتباری نوعی از کارت است که برای خرید قسطی لوازم، تجهیزات، مواد غذایی و بهره مندی از خدمات استفاده می شود. با افزایش تورم و قیمت لوازم و محصولات مختلف، مردم با نگرانی‎های زیادی دست و پنجه نرم می کنند. کارت اعتباری شرایطی را فراهم می کند که بدون نگرانی و دغدغه، بتوانید محصول مورد نیاز خود را به شکل اقساطی خریداری کنید.

امروزه برای خرید گوشت و مرغ اقساطی نیز از کارت اعتباری استفاده می کنند. در واقع شما می توانید با کمک این کارت، محصولات مورد نیاز خود را هم به شکل اینترنتی و هم حضور خریداری کنید. همان طور که اشاره کردیم، به علت نابسامانی های اقتصادی در چند سال اخیر، نه تنها قیمت لوازم و تجهیزات افزایش یافته است، بلکه قیمت مواد غذایی نیز با تغییراتی روبرو بوده است.

با این حساب، ممکن است برخی از افراد حین تامین مواد غذایی ضروری مانند گوشت و مرغ دچار مشکل و دردسر شوند. در این حین تنها راه ممکن، استفاده از شرایط خرید گوشت، مرغ و ماهی قسطی است. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد، شرایط آسان بهره مندی از کارت اعتباری است. این کارت در تمامی فروشگاه‎های اینترنتی و حضوری قابل استفاده می باشد.

در صورت دریافت این کارت، شما می توانید هزینه های ناشی از خرید خود را به شکل نقدی پرداخت کنید. در عوض آن را در تعداد اقساط مشخص، به قسطی 24 بازگردانید. برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره  5864-021 تماس حاصل کنید.

همین موضوع سبب شده است تا بسیاری از افراد، دریافت کارت اعتباری را به سایر روش های خرید ترجیح دهند. از اصلی ترین مزایای دریافت کارت اعتباری، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید بدون هیچ گونه محدودیت (امکان خرید از طریق تمامی فروشگاه های سراسر کشور)
  • امکان خرید انواع کالا
  • امکان تامین اعتبار تا سقف 200 میلیون تومان

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

قسطی 24

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *