روش سفارش غذا قسطی و پرداخت آن

 روش سفارش غذا قسطی و پرداخت آن

اغلب اوقات، با استفاده از یک کارت اعتباری، می توانید از خدمات سفارش غذا قسطی و پرداخت اقساطی آن بهره مند شوید.

تهیه غذا و پرداخت قسطی آن

برای یک مهمانی بزرگ به چه چیزهایی نیاز دارید؟ بسیاری از ما حین برگزاری یک مهمانی، با طبخ غذا از مهمانان خود پذیرایی می‌کنیم. گاهی نیز از رستوران‌های مختلف اقدام به سفارش غذا می‌ نماییم. سفارش غذا قسطی برای کاهش هزینه‌های ناشی از پرداخت کامل و یکجا، می‌تواند روشی کارآمد و مطلوب باشد. طی این شیوه نیازی نیست که هزینه ها را در یک قسط پرداخت کنید.

بلکه با توجه به تعداد اقساط خود می‌توانید مبلغ مورد نیاز را واریز نمایید. در گذشته‌ای نه‌چندان دور به علت عدم تورم و گرانی، اغلب افراد با کمترین مبالغ نیز قادر به خرید مواد غذایی و تهیه غذا بودند. این در حالی است که امروزه خرید حجم بالای مواد غذایی تقریباً غیرممکن به نظر می رسد. از این‌ رو توصیه می‌شود از خدمات کیترینگ قسطی استفاده کنید.

کیترینگ قسطی به خدماتی از جمله پذیرایی کامل از میهمانان و ارائه انواع غذا، پیش غذا و دسر گفته می‌شود. در صورت نیاز با مجموعه هایی که در حوزه خدمات اقساطی فعالیت می کنند ارتباط برقرار کنید. بهتر است با دریافت کارت اعتباری، در بهره‌مندی از این روش تعلل نکنید و شیوه پرداخت قسطی را انتخاب کنید. اکنون که استفاده از کارت‌های اعتباری رواج گسترده‌ای پیدا کرده است، عملکرد پرداخت اقساطی نیز به خوبی شناخته شده و مورد استفاده بیشتر مصرف‌کنندگان قرار می گیرد.

امروزه می توان از خدماتی مانند اقساط قبض، اقساط کیترینگ و تهیه غذا، اقساط خرید خودرو، اقساط درمانی، اقساط تحصیلی و اقساط مسافرتی بهره مند شد. در صورت نیاز می توانید درخواست خود را با توجه به مبلغ مورد نیاز ثبت کنید. کارشناسان پس از بررسی و تایید صلاحیت شما، شرایط دریافت کارت اعتباری را برایتان فراهم می کنند.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

کیترینگ قسطی چیست و شامل چه خدماتی می‌شود؟

اول از هر چیز بهتر است که با مفهوم کیترینگ آشنا شوید. این واژه زمانی استفاده می شود که شما خدمات و پذیرایی ارزنده‌ای را به مهمانان خود ارائه دهید. در واقع خدمات پذیرایی مجلل و باشکوه از مهمانان را کیترینگ می‌نامند. امروزه در همه هتل‌ها، رستوران‌های سلف‌سرویس مجلل، مراکز تفریحی و … استفاده از این روش را مشاهده خواهید کرد.

حتی مجموعه‌هایی نیز به‌ طور تخصصی در حوزه پذیرایی و ارائه خدمات مهمانی و عروسی فعالیت دارند. زمانی که قصد دارید یک مهمانی باشکوه برگزار کنید، می‌توانید از طریق این مجموعه‌ها خدمات مناسب را دریافت کنید. حال می‌خواهیم در خصوص خدماتی که مراکز کیترینگ ارائه می‌کنند بیشتر صحبت کنیم:

  • یک سیستم پذیرایی قدرتمند که شامل تعداد زیادی آشپز، سرآشپز و نیروی کمکی است، خدمات پذیرایی را ارائه می‌کنند. آن‌ها به‌ علت تجربه بالای خود در این زمینه نقش مؤثری در باشکوه شدن میهمانی شما دارند.
  • یک مرکز پذیرایی غذاهای متنوع و گوناگونی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. آن‌ها تجهیزات حرفه‌ای و درجه یکی را برای طبخ و پخت غذا استفاده می‌کنند.
  • مهم‌ترین نکته این است که شما با کمک کارت اعتباری قادر خواهید بود که از شرایط و خدمات قسطی تهیه غذا برخوردار شوید.

در واقع بسیاری از افراد توانایی و تمکن بالایی برای پرداخت کامل هزینه‌های ناشی از خرید عمده غذا را ندارند. در این شرایط تنها با دریافت و خرید قسطی کارت اعتباری می‌توان از هزینه‌های گزاف تهیه غذا برآمد. بنابراین توصیه می‌کنیم برای سهولت خود در پرداخت حتما نسبت‌ به دریافت کارت اعتباری از طریق قسطی 24 اقدام کنید.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

دریافت کارت اعتباری برای خرید اقساطی غذا

آیا تاکنون نام کارت اعتباری قسطی به گوش شما خورده است؟ طی این روش شما می توانید میزان مبلغ مورد نیاز را از شرکت مربوطه درخواست کنید. پس از آن در مدت زمان بسیار کوتاه و طی 3 الی 4 روز، کارشناسان خبره و حرفه ای، درخواست شما را مبنی بر میزان گردش حسابی که دارید، بررسی می کنند.

در صورتی که پرینت حساب شما مناسب باشد و فاقد چک برگشتی باشید، از واجدین شرایط دریافت و خرید قسطی کارت اعتباری خواهید بود. در این صورت، می توانید با ارائه تعدادی چک( با توجه به میزان اقساط) و مبلغ پیش پرداخت، کارت اعتباری را دریافت کنید.

در حال حاضر قسطی 24 شرایط بهره مندی از کارت اعتباری را راه‌اندازی کرده‌ است. در ابتدا میزان هزینه ای که به شما تعلق می گیرد محدود است، اما در صورت خوش حساب بودن و پرداخت به موقع اقساط، می توانید مجددا برای دریافت کارت اعتباری درخواست بدهید. در این زمان قادر خواهید بود مبلغ بیشتری را از طریق کارت اعتباری، دریافت کنید. با استفاده از این کارت، می توانید از خدمات سفارش تهیه غذا قسطی بهره مند شوید.

با مراجعه به لینک مربوطه از طریق وب سایت، می توانید تمامی اطلاعاتی که نیاز دارید را به دست آورید. پس هرچه سریعتر برای دریافت و خرید اقساطی کارت اعتباری اقدام کنید. اگر همچنان سوالاتی در خصوص این شیوه خرید دارید و پاسخ مناسبی نیافته اید، می توانید با شماره تماس 02158641 ارتباط بگیرید. مشاوران مجموعه با دقت و حوصله بالا، پاسخ سوالات شما را خواهند داد.

قسطی 24

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *