شرایط استفاده از کیترینگ قسطی

 شرایط استفاده از کیترینگ قسطی

اصولا شرکت های خدماتی که در حوزه کیترینگ قسطی فعالیت می کنند، نقش موثری در پذیرایی هرچه بهتر مراسمات شما دارند.

بهره مندی از پذیرایی مهمانی و شرایط پرداخت آن

یک مراسم زمانی مجلل و باشکوه خواهد بود که سرویس خدمات و پذیرایی، در عالی ترین حالت خود انجام شود. اگرچه سرویس پذیرایی ممکن است اندکی گران باشد، اما با کمک کیترینگ قسطی، می توان هزینه های ناشی از این خدمات را کاهش داد. با وجود مجموعه ای مانند قسطی 24، نباید نگران هزینه های پرداختی خود باشید. این مجموعه با داشتن سابقه طولانی در حوزه اعطای وام به افراد، مشکلات ناشی از کمبود بودجه را برایتان برطرف می کند.

می توانید با کمک کارت اعتباری تمامی ملزومات مورد نیاز خود را برای پذیرایی از مهمانان در مراسم عقد و عروسی تهیه کنید. شرایط خرید قسطی بدون سود گزاف و کاملا مطابق با استانداردهای جهانی است. به گفته کارشناسان، پرداخت اقساطی می تواند به مصرف کنندگان کمک کند تا قدرت خرید و توانایی پرداخت خود را افزایش دهند، ارزش خرید اقساطی را درک کنند و کیفیت زندگی را بهبود ببخشند.

پرداخت اقساطی این امکان را برای جوانان فراهم می کند که به راحتی محصولات مورد علاقه خود را خریداری کنند و پس از تقسیم هزینه به صورت یکسان، پرداخت هر قسط کمتر می شود. همین امر سبب شده است که خرید قسطی، یکی از محبوب ترین روش ها برای خرید است. پرداخت اقساطی هزینه های بزرگ را به هزینه های کوچک کاهش می دهد و فقط باید هزینه های کمی را در هر قسط پرداخت کنید که فشار پرداخت یکباره کاهش پیدا کند.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

تهیه غذا قسطی چیست؟

تا به حال چقدر برای فراهم کردن غذای مهمانی خود، تلاش کرده اید؟ با استفاده از خدمات کیترینگ، دیگر نیازی نیست که خودتان را به دردسر بیندازید. می توانید وظیفه فراهم کردن غذا، دسر و سایر ملزومات مهمانی را به دست فعالان این حوزه بسپارید. اصولا شرکت های خدماتی که در حوزه کیترینگ قسطی فعالیت می کنند، نقش موثری در پذیرایی هرچه بهتر مراسمات شما دارند و به مجلل شدن یک مهمانی کمک بزرگی می کنند.

این در حالی است که شاید اگر خودتان طی یک مراسم تمامی مسئولیت ها را به دوش بگیرید، ممکن است نتوانید به خوبی از همه مهمان ها پذیرایی کنید. همچنین خستگی ناشی از کار می تواند لذت مهمانی را از شما بگیرد. در نتیجه با برآورد همه این عوامل، به نظر می رسد که بهره مندی از خدمات کیترینگ قسطی، مناسب تر باشد. حال سوال این است که این خدمات، شامل چه مواردی می شود؟ در ادامه، به بیان و بررسی هر یک خواهیم پرداخت:

  • ارائه غذای مناسب

از طریق شرکت های خدماتی- پذیرایی، سرویس و ارائه هر نوع غذا امکان پذیر می باشد. می توانید منوی دلخواه را بر اساس ذائقه شخصی مهمانان خود انتخاب کنید. همچنین شرایط سفارش غذا قسطی برای تمامی مشتریان فراهم شده است و افراد می توانند تنها با یک کارت اعتباری و بر اساس تعداد مهمانان خود، سفارش غذا را انجام دهند.

  • تدارک مراسم تولد

برای مجلل شدن هرچه بیش تر یک مراسم، معمولا از خدمات کیترینگ استفاده می کنند. شما می توانید صفر تا صد مراسم تولد را به دست شرکت های فعال در این حوزه بسپارید. دقت کنید که می توانید از خدمات قسطی این سرویس بهره مند شوید.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

دریافت کارت اعتباری برای خرید قسطی

آیا تاکنون، به وسیله کارت اعتباری خرید قسطی انجام داده اید؟ کارت اعتباری ابزار پرداختی است که به شما امکان می دهد خریدهای خود را طی اقساط مختلف، مدیریت کنید. همانطور که از نام آن پیداست، کارت اعتباری یک نوع کارت است که از طرف شرکت های اعتبارسنجی، به شما اعطا می شود. برای مثال، شما می توانید در وب سایت قسطی 24 ثبت نام کنید. سپس با تعیین سقف مبلغ درخواستی و ثبت آن توسط کارشناس، کارت اعتباری دریافت کنید.

اصولا شرایط خاصی برای اعطای کارت اعتباری وجود ندارد و اغلب افراد( کسانی که دسته چک دارند) می توانند از این خدمات بهره مند شوند. ممکن است یک فرد فاقد دسته چک باشد. در این زمان، چه راهکاری مناسب به نظر می رسد؟ می توانید با نام و مشخصات یکی از آشنایان خود( ترجیحا درجه یک) که دارای دسته چک است در وب سایت ثبت نام کنید و از این طریق، کارت اعتباری دریافت کنید.

در واقع گاهی اوقات ممکن است بر حسب ضرورت، نیاز به خرید یک محصول داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است بخواهید یک کالای ضروری روزانه که آسیب دیده است خریداری کنید. اگر نقدینگی کافی برای خرید این ملزومات نداشته باشید، چه خواهید کرد؟ آیا تا به حال این اتفاق برای شما افتاده است؟

در چنین شرایطی، بهتر است که از کارت اعتباری برای پرداخت هزینه های ناشی از خرید محصول استفاده کنید. امروزه شرایطی نیز فراهم شده است که به کمک این کارت، هزینه های ناشی از خدمات مختلف مانند عکاسی عروسی و خدمات کیترینگ غذا را به شکل اقساطی پرداخت می کنند. در صورت داشتن سوال، می توانید با شماره تلفن 02158641 تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را بیابید.

قسطی 24

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *