شناخت تجهیزات آفرود قسطی

 شناخت تجهیزات آفرود قسطی

فرض کنید می خواهید تجهیزات آفرود قسطی خریداری کنید. برای خرید، ابتدا تقاضای خود را با تعیین مبلغ اولیه، ثبت کنید. سپس کارشناسان درخواست شما را بررسی می کنند.

خرید تجهیزات و قطعات آفرود قسطی

آیا تا به حال طبیعت گردی کرده اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، حتما باید بدانید که برای طبیعت گردی، نیاز به خودروی آفرود خواهید داشت. این خودرو با قدرت بالای موتور خود، برای سفر در مسیرهای سخت و کوهستانی طراحی شده است. ممکن است برای آفرود خود، نیاز به تجهیزات و قطعات اصلی داشته باشید. تجهیزات آفرود قسطی، به شکل کاملا متفاوتی عرضه می شوند و شما می توانید هزینه آن را طی اقساط مختلف پرداخت کنید.

در واقع با گسترش قیمت تجهیزات و لوازم یدکی انواع خودرو، خرید آن ها تقریبا غیر ممکن است. در چنین شرایطی، خرید اقساطی می تواند بهترین روش برای تهیه این قطعات و لوازم باشد.

پرداخت اقساطی لوازم جانبی خودرو تنها مربوط به تجهیزات بزرگ نمی شود. امروزه برای خرید قطعات و لوازم کوچک و ساده نیز می توانید از شرایط خرید اقساطی بهره ببرید. این سرویس به طور فزاینده ای محبوبیت پیدا کرده است، اغلب در فروشگاه های آنلاین و حضوری قابل استفاده می باشد و مهم تر اینکه تعیین تعداد اقساط، به عهده خودتان می باشد.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

با اصلی ترین تجهیزات آفرود قسطی آشنا شوید

طبیعت گردی، تجربه ای مفید برای اغلب افراد است. کسانی که سال ها در این حوزه فعالیت دارند، باید به خوبی بدانند که بدون وجود آفرود، نمی توان طبیعت گردی کرد. مسلما طی مدت زمان استفاده از آفرود، قطعات آن دچار فرسایش می شود. برای همین نیاز است که همواره تجهیزات و قطعات مناسبی برای خودروی خود تهیه کنید.

لوازم خودرو قسطی، به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. در واقع به علت پیچیدگی خودروی آفرود، قطعات بی شماری برای آن وجود دارد و اگر بخواهیم هر کدام را به اختصار نام ببریم، از حوصله شما خارج است. برای همین تصمیم داریم به برخی از اصلی ترین قطعات اشاره کنیم:

  • تایر

اگر به تایر آفرود نگاه کرده باشید، متوجه بزرگی ابعاد و اندازه آن خواهید شد. در واقع تایر، از اصلی ترین تجهیزات آفرود به شمار می آید. ویژگی های ظاهری آن ها مانند ارتفاع از سطح زمین و تعداد آج، مشخص می کند که یک تایر دارای کیفیت است یا خیر. بهتر است پیش از خرید، لوازم جانبی ماشین را از نظر کیفی بررسی کنید.

  • باربند

اگر به سقف خودروی آفرود نگاه کرده باشید، متوجه خواهید شد که اغلب آن ها دارای باربند هستند. در واقع تعداد افراد و نفراتی که با یک آفرود به طبیعت گردی می پردازند، زیاد است. مسلم است که لوازم اساسی این افراد، در خودرو فضای زیادی را اشغال می کنند. بنابراین بهتر است که حتما از باربند استفاده کنید.

تجهیزات آفرود قسطی

مزایای خرید اقساطی کالا

همان طور که گفته شد، خرید اقساطی نسبت به سایر شیوه های خرید، مزایای بیشتری دارد. در صورتی که این مزایا را بشناسید، مطمئنا از این روش خرید استفاده بیشتری خواهید کرد. بنابراین با ما همراه باشید تا شما را به طور کامل با ویژگی ها و فواید خرید لوازم ماشین قسطی آشنا کنیم:

  • برای خرید مستقیم و بدون واسطه یک محصول، باید همه مبلغ را به صورت یکجا پرداخت کنید. این در حالی است که طی خرید لوازم آفرود قسطی، نیاز به این کار نیست. در واقع شما می توانید در ابتدا پیش پرداخت را واریز کنید و سپس طی اقساط گوناگون و با درصدهای متفاوت، مابقی هزینه را پرداخت نمایید.
  • با کمک کارت اعتباری، قادر خواهید بود از تمامی فروشگاه ها( حضوری و غیرحضوری) خرید خود را انجام دهید.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

معرفی قسطی 24 و نحوه بهره مندی از شرایط آن

مجموعه قسطی 24، یکی از فعال ترین مراکز در زمینه اعطای سرمایه و کارت اعتباری به افراد است. واجدین شرایط به راحتی می توانند میزان مبلغی که مدنظر دارند را به شکل کارت اعتباری دریافت کنند. کارت اعتباری، یک نوع کارت خرید است که توسط این مجموعه به شما اعطا می شود. کارشناسان مجموعه، بسته به میزان مبلغی که می خواهید، کارت اعتباری را شارژ می کنند و به شما تحویل می دهند.

البته سقف مشخصی برای میزان مبلغی که داخل کارت قرار دارد، تعیین شده است. این مبلغ بر اساس پرینت حساب بانکی شما تعیین می شود. فرض کنید می خواهید تجهیزات آفرود اقساطی خریداری کنید. برای خرید، ابتدا تقاضای خود را با تعیین مبلغ اولیه، ثبت کنید. پس از بررسی کارشناسان مربوطه و تایید اولیه هویت شما، از شما مدارکی درخواست می شود.

این مدارک شامل چند فقره چک، کپی شناسنامه و کارت ملی و …. می باشند. یکی از اصلی ترین مزایای خرید قسطی این است که نیاز به ضامن نخواهید داشت و به همراه چند چک نیز می توانید خرید کنید. پس از تایید مدارک نهایی، بر اساس میزان کارکرد حساب بانکی، مبلغ مشخصی در قالب یک کارت اعتباری به شما تعلق می گیرد.

می توانید با کمک این کارت، تجهیزات آفرود را به شکل اقساطی خریداری کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می توانید با شماره 02158641 ارتباط برقرار کنید و پاسخ مناسبی برای پرسش های خود بیابید.

قسطی 24

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *