محصولات پروتئینی شامل چه محصولاتی هستند؟

 محصولات پروتئینی شامل چه محصولاتی هستند؟

محصولات پروتئینی، محصولات بسیار پر مصرفی هستند. در این مقاله به بررسی بهترین نمونه های این محصولات پرداخته و سعی داریم شما را با ویژگی های عمده آن ها آشنا کنیم.

بررسی کلی انواع فرآورده های گوشتی

محصولات پروتئینی، پر مصرف ترین محصولات خوراکی در سراسر دنیا هستند. این محصولات با استفاده از روش های مختلف توزیع، در سراسر جهان به فروش می رسند. اگر سعی کنید ما را تا پایان این بخش همراهی کنید، شما را با این تولیدات و انواع آن ها آشنا خواهیم کرد. همچنین، خواص هر یک از فرآورده های گوشتی را برای شما عزیزان به اختصار بیان می کنیم. پس اگر شما نیز خواهان برخورداری از خدمات خرید این تولیدات به صورت قسطی هستید، می توانید به خواندن این مقاله تخصصی اقدام کنید.

برای خرید گوشت قسطی، راه های بسیار زیادی به افراد و ارگان های دولتی و غیر دولتی ارائه شده است. برخی از این راه ها، شامل ارسال مبلغ خرید به صورت چند ماه یکبار است. این راه توسط بسیاری از مجموعه های فروش قسطی به افراد ارائه می شود. اگرچه روش واریز پول به این صورت می‎تواند برای بسیاری کمک‎کننده باشد، با این حال نمی‎توان آن را روش قطعی خرید در نظر گرفت. این گونه روش ها، موجب اخذ سود گزاف از مشتریان و مصرف کنندگان می شود. به همین دلیل نیز اغلب فروشندگان حرفه ای آن را به مشتریان خود ارائه نمی کنند.

خرید گوشت اقساطی با استفاده از کارت خرید، روش بسیار پسندیده ای است. در این روش، فرد با استفاده از کارت مخصوص خرید که از مراکز مرتبط دریافت کرده، خرید خود را انجام می دهد. از جمله مهم ترین مزیت های این نوع خرید، ذخیره پول اضافی افراد به عنوان هزینه بلند مدت است. در ادامه این مقاله، به بررسی انواع فرآورده های گوشتی که با کارت قسطی به فروش می رسند، می پردازیم. از همین رو شما می توانید برای آشنایی بیش تر فرآورده های مختلف، مقاله ما را تا پایان مطالعه کنید.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

ذکر چند نمونه از پرفروش ترین محصولات پروتئینی

برای خرید قسطی بهترین نمونه های فرآورده های گوشتی، ابتدا باید با نمونه های مختلف آن‎ها آشنا شوید. هر چه میزان آشنایی شما با این تولیدات و ویژگی های منحصر به فرد آن ها بیش تر شود، قدرت انتخاب بیش تری پیدا خواهید کرد. در ادامه این بخش، به ذکر چند نمونه از پرفروش ترین تولیدات گوشتی می‎پردازیم. همچنین نحوه دریافت قسطی این تولیدات را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار می دهیم.

  • گوشت: گوشت قسطی، یکی از پرفروش ترین محصولات و فرآورده های پروتئینی به شمار می آید. این محصول به دلیل داشتن پروتئین خالص، می تواند در بهبود عملکردهای مغزی نقش بسزایی داشته باشد. انواع مواد مغذی که در این گوشت به کار رفته اند، باعث تقویت نورون های عصبی می شوند. به همین دلیل نیز توصیه می شود در هر هفته، حداقل هفته ای دو بار گوشت مصرف کنید.
  • مرغ: مرغ قسطی، از جمله محبوب ترین فرآورده‎های گوشتی به حساب می آید. این محصول به دلیل قیمت ارزان خود، فروش بیش تری را به خود اختصاص داده است. با این حال برخی از افراد به دنبال خرید نمونه های قسطی این تولیدات هستند. انواع مرغ پروتئین بسیار بالایی دارند و همین می تواند زمینه مصرف بالای آن ها را فراهم کند. در واقع، می‎توان گفت این محصولات می توانند جایگزین کوتاه مدت گوشت قرمز باشند.
  • ماهی: ماهی قسطی در خوراک ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد. این آبزی به دلیل مجاورت ایران به دریای خزر و خلیج فارس، صید بالایی دارد. در نتیجه اغلب ایرانیان از این محصول حداقل هفته ای یکبار استفاده می کنند. البته مصرف انواع ماهی در شمال و جنوب کشورمان بسیار بیش تر از نواحی مرکزی و حاشیه ای است. با این حال سرانه مصرف ماهی در داخل کشور نسبت به خارج بسیار بیش تر است.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

برای خرید اقساطی محصولات گوشتی به کجا مراجعه کنیم؟

خرید انواع گوشت، ماهی و مرغ اقساطی، غالبا به وسیله بازارهای فروش آزاد انجام می پذیرند. در این بازارها افراد محصولات متنوعی را در دسترس خریداران قرار داده و مشتریان پس از بررسی محصول، آن را خریداری می کنند. اغلب پرداخت ها به صورت نقدی انجام می پذیرد. با این حال برخی از روش های پرداختی نیز به وسیله کارت های اعتباری مستقل صورت می پذیرند که به آن ها کارت خرید قسطی می گویند.

قسطی 24 یکی از باسابقه ترین مراکز در زمینه ارائه خدمات قسطی به شمار می آید. بسیاری از مراجعه کنندگان به این مرکز، به دنبال خرید بهترین و باکیفیت فرآورده های گوشتی هستند. در واقع، این مراکز با آسان تر کردن دسترسی افراد به انواع گوشت، مرغ و ماهی اقساطی، محبوبیت بسیاری در میان مصرف‎کنندگان پیدا کرده‎اند. در این مجموعه، می توان انواع کارت خرید را با استفاده از پرداخت هزینه ابتدایی دریافت کرد. به موجب تمایل بالای خریداران  به این کارت ها، کارکنان قسطی‎24 خدمات گوناگونی به افراد ارائه می کنند.

برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت کارت خرید قسطی، می توانید با شماره 02158641 تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق سایر راه های ارتباطی، سوالات مهم خود را از کارکنان و کارمندان مجموعه نامبرده جویا شوید.

قسطی 24

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *