آشنایی با لوازم خودرو قسطی

 آشنایی با لوازم خودرو قسطی

بدون شک یکی از اصلی ترین و مهم ترین اهداف فروشندگان، ارائه شرایطی برای خرید قطعات و لوازم خودرو قسطی است.

شرایط بهره مندی از خدمات لوازم ماشین اقساطی

آیا تا به حال به فکر تعویض و یا تعمیر قطعات خودروی خود بوده اید؟ مسلم است که هر کدام از قطعات و لوازم خودرو، پس از مدتی دچار فرسودگی می شوند. در چنین شرایطی، تعمیر و یا تعویض آن ها ضروری است. با کمک لوازم خودرو قسطی، به راحتی می توانید قطعات مورد نیاز را جایگزین قطعات کهنه و فرسوده خودروی شخصی خود کنید. حال ممکن است بپرسید چگونه می توان برای دریافت این کارت اقدام کرد؟

به نظر می رسد که در وهله نخست، دریافت کارت اعتباری برای خرید لوازم جانبی ماشین دشوار است. حال آنکه با کمی تحقیق درباره این موضوع، می توانید به نتیجه های مثبتی برسید. امروزه قسطی 24، با ارائه خدمات گوناگون در حوزه خرید لوازم آفرود قسطی و تجهیزات خودرو، راحتی بیشتری را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. در واقع هزینه های کمرشکن لوازم یدکی ماشین، ممکن است دردسرهای بزرگی برایتان ایجاد کند. برای جلوگیری از ایجاد چنین هزینه هایی، می توانید نسبت به دریافت کارت اعتباری اقدام کنید.

آیا با استفاده از کارت اعتباری، تنها می توان از فروشگاه های مخصوصی لوازم جانبی خودرو را تهیه کرد؟ پاسخ به این سوال منفی است. به طور کلی، شما پس از دریافت کارت اعتباری از طریق ثبت نام در مجموعه، قادر خواهید بود از هر فروشگاهی که می خواهید( اینترنتی و حضوری) قطعات مورد نیاز خود را تهیه و تامین کنید. در صورت ارائه لوازم توسط فروشگاه های مخصوص، ممکن بود این شبهه برای افراد پیش بیاید که کیفیت قطعات بالا نیست. در حالی که شما می توانید با مبلغ موجود در کارت، از هر فروشگاهی که خودتان معتبر می دانید، خریدتان را ثبت کنید.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

اصلی ترین لوازم جانبی خودرو کدام اند؟

بدون شک یکی از اصلی ترین اهداف فروشندگان، ارائه شرایطی برای خرید لوازم خودرو قسطی است. در واقع بازار خرید و فروش قطعات لوازم خودرو، در چند سال اخیر دچار تغییر و تحولات اساسی شده است. برای مثال، هر قطعه با قیمتی چند برابر حالت قبلی به مشتری عرضه می شود. به همین سبب، اغلب اوقات مشتریان توانایی بالایی برای خرید قطعات ندارند. در چنین وضعیتی، به نظر می رسد که خرید اقساطی لوازم یدکی خودرو، می تواند راه حل مناسبی برای ساماندهی این اوضاع باشد.

از طریق خرید قسطی، قادر خواهید بود تمامی قطعات مورد نیاز برای خودروی خود را تهیه کنید. اصولا بیشترین تقاضا برای قطعات اصلی و مهم ماشین است. برای مثال، بیشتر افراد پس از دریافت کارت اعتباری، اقدام به خرید قطعاتی همچون موتور، بدنه اصلی و یا اجزای داخلی خودرو می کنند. شما نیز می توانید پس از دریافت این کارت، هر قطعه ای که مدنظر دارید را تهیه نمایید. در ادامه مقاله، ما اصلی ترین قطعات و لوازم یدکی خودرو را برایتان معرفی کرده ایم:

  • لاستیک ها

بدون وجود لاستیک، هیچ خودرویی قادر به حرکت کردن نخواهد بود. بنابراین لازم است که در صورت خرابی لاستیک خودروی خود، آن را تهیه کنید. فروشگاه لوازم ماشین قسطی، می تواند فرایند خرید را برایتان سهولت ببخشد.

  • ترموستات

همه خودروها مجهز به ترموستات هستند. خصوصا ماشین های آفرود به علت نیاز به سیستم خنک کننده دائمی، ترموستات قوی تری دارند. وظیفه اصلی ترموستات انتشار دادن مایع خنک کننده است تا از آسیب به خودرو جلوگیری کند و وجود آن برای خودرو الزامی است. به علت افزایش قیمت این محصول، می توانید از خدمات خرید تجهیزات آفرود اقساطی استفاده کنید.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

نکات مهم برای دریافت کارت اعتباری و خرید قسطی

برای اینکه بتوانید خرید درست و اصولی داشته باشید، لازم است که به مواردی دقت کنید. خصوصا زمانی که اقدام به خرید قسطی کرده اید، نکات مهم تری را باید مورد توجه قرار دهید. در بیشتر مواقع، مشتریان به شکل حساب شده ای عمل می کنند و با سنجیدن صحیح خرید لوازم اقساطی، این شیوه را انتخاب می کنند. اگر هنوز به خوبی با مراحل خرید به سبک اقساطی آشنا نیستید، بهتر است توصیه های ما را در ادامه مقاله دنبال کنید:

  1. برای دریافت کارت اعتباری، نیاز به ضامن نخواهید داشت. در واقع شما هر زمانی که اقدام به دریافت این کارت کنید، بدون هیچ گونه ضامن و تنها با استفاده از چند فقره چک، مراحل را طی خواهید کرد. این در حالی است که برای استفاده از شرایط وام بانکی، به ضامن احتیاج خواهید داشت.
  2. شما ابتدا درخواست خود را با توجه به هزینه و مبلغ درخواستی ثبت می کنید. کادر مجموعه درخواست شما را بررسی می کنند و پس از تکمیل مدارک، از شما پیش پرداخت می خواهند. با ارائه پیش پرداخت، شما نیز دریافت کننده کارت اعتباری خواهید بود و می توانید تجهیزات آفرود قسطی را تهیه کنید.

برخی از افراد گمان می کنند پس از یکبار دریافت کارت اعتباری، دیگر قادر به دریافت مجدد آن نخواهند بود. این یک باور کاملا اشتباه و ناصحیح است. در واقع اگر شما در پرداخت اقساط خود منظم باشید، مجموعه قسطی 24 مجددا شرایطی را برای بهره مندی شما از خدمات اقساطی فراهم می کند. در رابطه با این نکات، می توانید با شماره 02158641 تماس بگیرید و پاسخ مناسبی برای سوالات خود بیابید.

قسطی 24

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *