نحوه خرید گوشت قسطی

 نحوه خرید گوشت قسطی

پس از دریافت کارت اعتباری، شما قادر خواهید بود از هر فروشگاهی که می خواهید، گوشت قسطی مورد نیاز خود را تامین و خریداری کنید.

شرایط ویژه خرید گوشت به صورت اقساطی

بدن ما نیاز ویژه ای به مواد ویتامینی و پروتئینی گوناگونی دارد. مسلم است که تنها با مصرف سبزیجات، نمی توان این مواد را تامین کرد. برای همین نیاز است که به شکل هفتگی و ماهانه، گوشت مصرف کنیم. با این حال به علت افزایش تورم، قیمت گوشت به شکل باورنکردنی افزایش یافته است. خرید گوشت قسطی، تنها راه حل ممکن برای تامین نیاز بدن است.

بسیاری از مراکز اداری و شرکت های بزرگ، موظف به ارائه وعده های ناهار و شام به کارمندان خود هستند. اما ممکن است برخی اوقات، مشکلات مالی برای چنین مجموعه های به وجود بیاید. خرید اقساطی گوشت، می تواند روش موثری برای این مجموعه ها و شرکت ها باشد. بسیاری از مراکز، به علت عدم توانایی در پرداخت کل مبلغ، حاضرند انواع گوشت و مرغ را به شکل قسطی تهیه و خریداری کنند.

البته خرید قسطی نیز شرایط خاص خود را دارد. انجام این کار مستلزم رعایت چندین نکته اساسی است. قسطی 24 برای اینکه بتواند نیاز تمام مشتریان خود را تامین کند، خدمات خاصی را ارائه می دهد.

طبق این خدمات، هر فردی که دارای چک است، می تواند با ارائه آن و اعتبار سنجی توسط کارشناسان، کارت اعتباری دریافت کند. پس از دریافت کارت اعتباری، شما قادر خواهید بود از هر فروشگاهی که می خواهید، گوشت قسطی مورد نیاز خود را تامین و خریداری کنید.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

انواع گوشت کدام اند؟

انسان به گونه ای آفریده شده است که قادر به مصرف تمامی محصولات، اعم از گیاهی و پروتئینی می باشد. در واقع ما انسان ها برای حفظ بقا، نیاز به هر دو محصول گفته شده داریم. در این میان، برخی از مصرف گوشت اجتناب می کنند.

گفتنی است که عدم مصرف گوشت، تاثیر مستقیمی بر سلامت افراد دارد. انواع گوشت، به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. هر کدام از آن ها، مواد ویتامینی مختلفی دارند. در ادامه، هر یک را به وضوح معرفی خواهیم کرد:

  • گوشت قرمز

اصولا گوشت قرمز، شامل گوشت گوسفند، گاو، گوساله و …. است. بدن ما انسان ها به شکل عمده ای به این نوع گوشت احتیاج دارد و عدم مصرف آن می تواند مشکلات مختلفی را در بدن به وجود آورد. برای همین است که امروزه شرایط خرید گوشت اقساطی فراهم شده است.

  • گوشت مرغ

امروزه مهم ترین گوشتی که ما مصرف می کنیم، گوشت مرغ است. علت این امر نیز قیمت پایین آن نسبت به گوشت قرمز و گوشت ماهی است. با این حال افراد زیادی هنوز هم قادر به خرید این محصول نیستند و از مصرف آن اجتناب می کنند.

اگر می خواهید مایحتاج بدن خود را تامین کنید، بهتر است  از شرایط خرید مرغ قسطی بهره مند شوید. با دریافت کارت اعتباری، قادر خواهید بود میزان مرغ مورد نیاز خود را خریداری کنید.

  • گوشت ماهی

گوشت ماهی نیز جزو محصولات پروتئینی گران قیمت به شمار می رود. در واقع اگر قیمت آن را با گوشت مرغ مقایسه کنید، متوجه گران بودن آن خواهید شد. البته گوشت ماهی نسبت به سایر گوشت ها بسیار مفید است و مصرف آن می تواند از بروز و ایجاد بیماری های قلبی جلوگیری کند. تهیه ماهی اقساطی، موجب می شود که بدن شما تمامی مواد ویتامینی و ضروری، را دریافت کند.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

تهیه کارت اعتباری برای خرید اقساطی گوشت

اصولا افراد به دلایل مختلفی اقدام به تهیه و دریافت کارت اعتباری می کنند. برخی اوقات، شما یک مهمانی بسیار بزرگ دارید و خرید مواد اولیه برای پخت غذا، ممکن است گران تمام شود. برای مثال، در بیشتر مراسمات عروسی، پخت و طبخ غذا هزینه بر است.

خرید گوشت و مرغ اقساطی، می تواند فشار هزینه ها را کاهش دهد. برای همین، توصیه می کنیم اگر یک مهمانی بزرگ و یا یک جشن عروسی در پیش رو دارید، حتما نسبت به دریافت کارت اعتباری برای خرید گوشت اقدام کنید.

حال ممکن است این سوال اساسی ایجاد شود که چطور می توان کارت اعتباری دریافت کرد و شرایط آن چگونه است؟ در ادامه، پاسخ مناسبی برای سوال شما ارائه خواهیم کرد:

  1. در وهله اول، نیاز است که مشتری مبلغ مورد نیاز خود را وارد و ثبت سامانه کند. قسطی 24، تا سقف مقرر، به شما اجازه ثبت درخواست می دهد.
  2. پس از آن، درخواست شما بررسی و تایید می شود. سپس نوبت به ارائه تمامی مدارک مورد نیاز می رسد. خوشبختانه، برای سهولت هرچه بیشتر، مدارک زیادی از شما درخواست نمی شود و تنها نیاز به چند فقره چک خواهید داشت.
  3. در مرحله بعدی، نوبت به اعتبارسنجی و بررسی حساب شما می رسد. کارشناسان، با استعلام گرفتن از بانک، از توانایی شما در بازپرداخت اقساط اطمینان کسب می کنند.
  4. در آخرین مرحله، شما هزینه ناچیزی را به عنوان پیش پرداخت ارائه می کنید. در نهایت هزینه مورد نیاز به شکل کارت اعتباری به شما ارائه می شود. می توانید با استفاده از این کارت، گوشت، مرغ و ماهی قسطی تهیه کنید.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

قسطی 24

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *