نحوه خرید مرغ قسطی

 نحوه خرید مرغ قسطی

به علت بالا بودن قیمت محصولات پروتئینی، عده ای مصرف خود را قطع کرده اند. برخی از افراد نیز به خرید گوشت و مرغ قسطی روی آورده اند.

روش های خرید مرغ و گوشت

انسان با توجه به آفرینش خاص خود، نیاز به مواد مغذی و ویتامینی دارد. نمی توان این مواد را بدون مصرف محصولات پروتئینی مانند مرغ و گوشت تامین کرد. اگرچه قیمت این محصولات به میزان زیادی افزایش داشته است، با این حال با کمک روش خرید گوشت و مرغ قسطی، می توان به راحتی هر کدام را تهیه کرد. اگر به فواید مختلف گوشت و مرغ نگاه کنید، خواهید دید که سلامت انسان به شکل باورنکردنی در گرو مصرف این محصولات است.

اگرچه در کوتاه مدت شاهد مضرات ناشی از عدم مصرف گوشت نخواهید بود، ولی اگر آن را طی یک بازه زمانی طولانی مصرف نکنید، با مشکلات جدی روبرو می شوید. از این رو توصیه می شود به منظور جلوگیری از هرگونه مشکل جسمانی و سلامتی، حتما مصرف مرغ و گوشت را در برنامه غذایی خود قرار دهید. می توانید با خرید مرغ اقساطی، مایحتاج بدن خود را تامین کنید.

با کمک روش خرید اقساطی، مصرف کنندگان نیازی به پرداخت هزینه بالای محصول در یک زمان ندارند. در عوض، قیمت کل محصول در طی چند ماه بازگردانده خواهد شد. مسلم است که بهره مندی از این شرایط، متضمن داشتن شرایطی است. البته این شرایط چندان دشوار نخواهد بود. شما با کپی از مدارک هویتی خود و چند فقره چک، توانایی خرید قسطی خواهید داشت.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

استفاده از گوشت برای چه کسانی مجاز است؟

اگر به هرم غذایی سلامت انسان نگاه کنید، خواهید دید که مصرف مرغ و گوشت هم مانند سایر مواد پروتئینی، لازم و ضروری است. در واقع به دلیل اهمیت بالای گوشت و مرغ، نمی توان آن ها را حذف و محصول دیگری را جایگزین کرد. البته در چند سال گذشته، به علت بالا بودن قیمت آن ها، عده ای مصرف خود را قطع کرده اند. برخی از افراد نیز به خرید گوشت و مرغ قسطی روی آورده اند.

مسلما قطع مصرف این محصولات می تواند مضر باشد و یک تهدید جدی برای سلامتی بدن انسان به شمار می آید. بنابراین توصیه می کنیم حتما خرید قسطی را امتحان کنید و از مصرف این محصولات پروتئینی، اجتناب نکنید. البته عده خاصی وجود دارند که به علت مشکلات مختلف، قادر به مصرف گوشت و محصولات پروتئینی نمی باشند. ما در ادامه مقاله، موارد مجاز برای مصرف گوشت را بیان می کنیم:

  • اغلب اوقات توصیه می شود، کسانی که دچار بیماری های قلبی نظیر عملکرد ضعیف آن و یا گرفتگی دریچه هستند، از مصرف بیش از اندازه گوشت اجتناب کنند. البته این افراد، می توانند گوشت سفید( مرغ، ماهی و میگو) را جایگزین گوشت قرمز کنند.
  • سعی کنید گوشت هایی با چربی متوسط خریداری کنید زیرا اگر گوشت خریداری شده بیش از حد چرب باشد، ممکن است در دراز مدت، منجر به ایجاد چربی خون شود. پس اگر می خواهید که در دوران کهنسالی بدن سالمی داشته باشید، بهتر است که در دوره جوانی، این اصول را رعایت کنید.
  • برای اینکه از بروز بیماری های انگلی جلوگیری کنید، حتما قبل از مصرف، گوشت را به خوبی طبخ کنید. برای این منظور می توانید از حرارت مستقیم اجاق گاز، منقل و یا حرارت غیر مستقیم فر و مایکروویو استفاده نمایید.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

شرایط دریافت کارت اعتباری از قسطی 24

برای اینکه بتوانید کارت اعتباری دریافت کنید، باید مراحل اصلی آن را رعایت کنید. بدون پشت سر گذاشتن یک مرحله، نمی توانید وارد مرحله بعدی شوید. اصولا خرید اقساطی، مانند هر شیوه خریدی، شرایط خاص خود را دارد. البته این شرایط به هیچ عنوان محدودیتی برای هیچ یک از شما ایجاد نمی کند و شما قادر خواهید بود به راحتی کارت اعتباری دریافت کنید. پس از دریافت کارت اعتباری، می توانید هر یک از اقلام مورد نیاز خود اعم از محصولات پروتئینی نظیر مرغ و گوشت قسطی و …. را خریداری کنید.

دریافت کارت اعتباری برای خرید گوشت اقساطی

اگر به مصرف سرانه گوشت و مرغ در داخل کشور نگاه کنید، متوجه خواهید شد که طی ده سال گذشته، نمودار آن نزول پیدا کرده است. علت این امر به افزایش قیمت محصولات پروتئینی مربوط می شود. حال سوال این است که چگونه می توان مصرف سرانه را در داخل کشور افزایش داد؟ در پاسخ به این سوال، باید گفت که تنها خانوارهای اندکی موفق می شوند که به طور منظم گوشت و مرغ مصرف کنند. برای همین، تسهیلاتی تحت عنوان خرید مرغ، گوشت و ماهی اقساطی ارائه می شود.

می توانید پس از دریافت کارت اعتباری از طریق قسطی 24، به راحتی گوشت و ماهی قسطی مورد نیاز خود را تامین نمایید. شاید بپرسید کارت اعتباری چیست و چگونه می توان آن را دریافت کرد. کارت اعتباری نوعی از کارت است که برای سهولت افراد در پرداخت ایجاد شده است.

می توانید از طریق مجموعه قسطی 24 و تنها با ارائه چند قطعه از مدارک اولیه، دریافت کننده این کارت باشید. اگر هنوز هم سوالاتی دارید و نتوانستید پاسخی برای آن ها بیابید، توصیه می کنیم با شماره تلفن 02158641 تماس حاصل کنید. کارشناسان مجموعه با دقت و حوصله بالا، پاسخ تمامی سوالات شما را خواهند داد.

قسطی 24

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *