بهره مندی از خدمات اقساطی کیترینگ

 بهره مندی از خدمات اقساطی کیترینگ

اصولا خدماتی که به آن کیترینگ گفته می شود، سرویسی است که غذا و نوشیدنی را برای مهمانی ها، رویدادها و به طور کلی مراسمات مختلف ارائه می دهد.

برای انجام فعالیت های پذیرایی چه شرایطی باید رعایت شود؟

اصولا خدمات کیترینگ، شامل موارد گوناگونی می شود. آیا تا به حال به یک تولد یا مهمانی مجلل رفته اید؟ پس از مراجعه به این مهمانی، حتما حضور تیم فعال و گسترده ای را که در ایجاد هماهنگی مهمانی نقش دارند، مشاهده کرده اید. اصولا به خدماتی که گروه های مختلف ارائه می دهند، کیترینگ گفته می شود.

با این حال، هزینه های ناشی از این شیوه پذیرایی، اندکی بالا است. با این حساب به نظر شما همه افراد می توانند از خدمات و سرویس پذیرایی بهره مند شوند؟ مطمئنا خیر. قسطی 24 برای راحتی شما عزیزان، شرایط پرداخت اقساطی را در نظر گرفته است. با کمک این روش، می توانید هزینه های ناشی از سرویس پذیرایی را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

کیترینگ قسطی، می تواند شما را از دردسرهای ناشی از پرداخت هزینه گزاف نجات دهد. بسیاری از افراد، برای مراسمات عقد و عروسی خود، ترجیح می دهند که از شرایط پرداخت اقساطی استفاده کنند. در این صورت آن ها می توانند زندگی مشترک خود را با آسودگی بیشتری آغاز کرده و در عین حال، یک جشن عروسی کاملا مجلل برگزار کنند. اگر شما نیز قصد ازدواج دارید اما از پس مخارج ناشی از برگزاری مراسم بر نمی آیید، شرایط پرداخت قسطی برای شما مناسب تر است.

می توانید با دریافت کارت اعتباری، به تهیه غذا قسطی برای مراسم خود بپردازید. دقت کنید که امکان خرید از هر رستورانی برای شما مهیا شده است و کارت اعتباری، پس از شارژ شدن، نقش کارت بانکی شما را ایفا می کند.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

سرویس پذیرایی یا کیترینگ چیست؟

اصولا خدماتی که به آن کیترینگ گفته می شود، سرویسی است که غذا و نوشیدنی را برای مهمانی ها، رویدادها و به طور کلی مراسمات مختلف ارائه می دهد. بسیاری از تالارهای مهمانی، هتل ها و شرکت های فعال در این زمینه، خدمات گسترده ای را به همراه امکانات مختلف ارائه می دهند. کیترینگ خدماتی است که هم در جلسات کاری، عروسی، تولد و مراسمات مختلف برای پذیرایی از مهمانان استفاده می شود.

از آنجایی که امروزه افراد به کیفیت غذا اهمیت می دهند، شرکت های کیترینگ به طور فزاینده ای در حال به روز رساندن کیفیت محصولات خود هستند و انواع جدیدی از پذیرایی را متناسب با نیازهای جدید ارائه می کنند.

در ادامه انواع مختلف پذیرایی را متناسب با نیاز هر مجموعه، بیان کرده ایم:

  1. کترینگ تجاری

برای ارائه خدمات غذایی در سازمان‌های بزرگ، جلسات تجاری، جلسات آموزشی و غیره می توانید غذا قسطی را از طریق کارت اعتباری خریداری کنید. در واقع با توجه به حجم زیاد این رویدادها، در برخی موارد شرکت ها قادر به پرداخت هزینه های ناشی از آن ها نخواهند بود. در این زمان، خرید اقساطی غذا، می تواند روش موثری در کاهش هزینه ها باشد.

  1. برای رویدادهای خاص

بیشتر افراد، در مراسمات خاص خود، مانند مهمانی، عروسی و تولد از خدمات مختلف پذیرایی بهره مند می شوند. می توانید شما نیز برای برگزاری هرچه بهتر مراسمات خود، از این خدمات برخوردار شوید. اگرچه هزینه های ناشی از برگزاری مراسمات مختلف گزاف است، با این حال می توانید با پرداخت اقساطی، پرداخت هزینه را آسان تر کنید.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

دریافت کارت اعتباری برای بهره مندی از خدمات کیترینگ

انواع مختلفی از خدمات را می توان برای هر مناسبت نام برد. با این حال خدماتی وجود دارد که عمدتاً در رویدادها و مهمانی ها می بینیم. این سرویس را کیترینگ می نامند. البته، ممکن است هزینه های ناشی از سرویس پذیرایی، بالا باشد. برای همین، دریافت کارت اعتباری و روش هایی برای پرداخت اقساطی، به وجود آمده است.

اصولا شرایط ویژه ای برای دریافت کارت اعتباری در نظر گرفته می شود. برای اینکه بتوانید یک کارت اعتباری دریافت کنید و هزینه های خود را از طریق اعتبار آن پرداخت نمایید، باید ابتدا مراحلی را طی کنید. البته این مراحل به سادگی و طی چند روز انجام می شود. پس بهتر است به مواردی که در ادامه بیان می کنیم، دقت کنید:

  1. در اولین مرحله، نیاز است که شما مبلغ مورد نیاز خود و تعداد اقساط آن را تعیین کنید. با انجام این کار، درخواست شما ثبت می شود.
  2. پس از آن، طی چند روز، درخواست تایید و از شما خواسته می شود که مدارک مورد نیاز خود را بارگذاری کنید. این کار برای اطمینان مجموعه از توانایی شما در بازپرداخت اقساط است.
  3. پس از بررسی، کارشناسان ابتدا مبلغ پیش پرداخت که بسیار ناچیز است را از شما دریافت می کنند. در نهایت، با پشت سر گذاشتن مراحل فوق، کارت اعتباری به شما تعلق می گیرد. می توانید به کمک این کارت، از شرایط خرید قسطی برخوردار شوید.

اگر پس از خواندن این مقاله، نتوانستید پاسخی برای سوال خود بیابید، می توانید با شماره 02158641 تماس حاصل کنید و اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید. بهتر است هرچه زودتر از لینک مربوطه درخواست خود را اعلام کنید تا کارشناسان هرچه سریعتر آن را بررسی کنند.

قسطی 24

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *