بهره مندی از خدمات عکاسی اقساطی

 بهره مندی از خدمات عکاسی اقساطی

عکاسی قسطی چیست و چه مزایای دارد؟

خدمات عکاسی، شامل موارد گوناگونی می شود. ما برای ثبت رویدادهای مهم و دوست داشتنی زندگی خود، به آتلیه عکاسی مراجعه می کنیم. گاهی ممکن است نیاز باشد که برای یک مراسم بزرگ نظیر عقد و عروسی، به آتلیه مراجعه کنیم. عکاسی اقساطی به شما کمک می کند تا به راحتی مخارج ناشی از آن را پرداخت کنید و از پرداخت یکجا و کامل هزینه، در امان باشید.

اگر قصد دارید که از خدمات مجموعه ما بهره ببرید، نباید نگران هیچ محدودیتی باشید. ما در تلاشیم تا مشتریانمان بتوانند به شکل کارآمد و آسان، کارت اعتباری دریافت کنند و محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایند. حتی امکان بهره مندی از خدمات گوناگون نظیر عکاسی اقساطی، خدمات پزشکی و … نیز با کمک این کارت ممکن و میسر است. پس هرچه سریعتر اقدام کنید و طی چند روز کاری، کارت اعتباری خود را دریافت نمایید.

قسطی 24، کمک می کند تا بتوانید رویدادها و لحظات مهم زندگی خود را ثبت کنید و با دریافت کارت اعتباری، از خدمات عکاسی قسطی بهره مند شوید. با دریافت این کارت می توانید به آتلیه های سراسر کشور مراجعه کنید. شما به شکل کاملا مستقیم هزینه را به آتلیه پرداخت می کنید و سپس اقساط را به شکل ماهانه و تعیین شده، به مجموعه قسطی 24 ارائه می دهید. این امر خرید شما را سهولت می بخشد.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

خدمات ارائه شده توسط آتلیه عکاسی

آتلیه عکاسی فضای کاری است که معمولاً در آن فعالیت های مختلفی مانند عکاسی، چاپ، آموزش عکاسی و غیره انجام می شود. در ادامه به شما خواهیم گفت که مهمترین ویژگی ها و خدماتی که یک آتلیه ارائه می دهد چیست. یک آتلیه معمولاً در یک اتاق تاریک قرار دارد و دارای فضاهای تقسیم بندی شده متفاوتی برای گرفتن عکس، نمایش و پذیرش مشتریان است.

آتلیه عکاسی قبل از هر چیز یک مرکز کار است، به همین دلیل است که باید تمام عناصر و ابزارهایی را داشته باشد تا بتواند تمامی خدمات را به شما ارائه کند. در سال های گذشته، شرایطی برای عکاسی قسطی فراهم شده است. در واقع شما می توانید از کلیه آتلیه هایی که دارای دستگاه پوز می باشند، خدمات اقساطی عکاسی و فیلم برداری دریافت کنید.

  • عکاسی عروسی

عکاسی و فیلم برداری عروسی، شیوه ای است که از چند دهه قبل در داخل کشور مرسوم شده است. با استفاده از این خدمات، قادر خواهید بود بهترین لحظات زندگی خود را ثبت کنید. برخی از افراد برای کاهش هزینه های پرداختی، به عکاسی قسطی روی می آورند.

  • عکاسی داخلی

عکاسی معماری و دکوراسیون داخلی، یکی از اصلی ترین خدماتی است که آتلیه های عکاسی ارائه می کنند. برای به نمایش گذاشتن هنر معمار، نیاز است که طراحی فضای داخلی ثبت و در دید عامه مردم قرار داده شود. برای این منظور، می توانید از خدمات عکاسی قسطی استفاده کنید.

  • عکاسی تبلیغاتی

گاهی برای معرفی برند یک محصول، از عکاسی تبلیغاتی استفاده می کنند. برای مثال ممکن است شما یک تولیدکننده باشید و بخواهید که محصول خود را بهتر معرفی کنید. با کمک عکاسی تبلیغاتی قادر خواهید بود که کالا یا خدمات خود را به شکل کاملا اصولی معرفی نمایید. می توانید از خدمات عکس قسطی استفاده کنید و با پرداخت اقساطی، عکاسی تبلیغاتی را انجام دهید.

 

ارسال مدارک و دریافت قسطی کارت

 

دریافت کارت اعتباری برای عکاسی اقساطی

برای اینکه بتوانید از خدمات آتلیه قسطی استفاده کنید، باید ابتدا یک کارت اعتباری دریافت کنید. در ابتدا چنین به نظر می رسد که دریافت کارت اعتباری نیز مانند بهره مندی از خدمات وام بانکی، دشوار است. در حالی که این کارت نسبت به سایر روش های موجود اعتباردهی، بهترین روش می باشد. می توانید از طریق قسطی 24 کارت اعتباری تهیه کنید و از کلیه کالا و یا خدمات قابل ارائه در سراسر کشور، بهره ببرید. برای آشنایی هرچه بیشتر شما با خرید قسطی، به شکل کاملا مختصر این مراحل را بیان کرده ایم:

  1. در وهله اول، نیاز است که برای ثبت درخواست خود اقدام کنید. طی این مرحله، شما باید مبلغ درخواستی را تعیین کنید و گزینه ثبت درخواست را فشار دهید.
  2. بعد از آن، نوبت به اعتبارسنجی شما می رسد. کارشناسان مبلغ مورد نظر را بررسی کرده و در صورت امکان، تایید می کنند.
  3. در وهله بعدی، لازم است که مدارک خود را بارگذاری کنید تا کارشناسان آن را از نظر صحت بررسی کنند. البته مدارک درخواستی چندان زیاد نیست و همان طور که گفته شد، دردسرهای ناشی از دریافت وام بانکی را ندارد.
  4. سپس شما باید مبلغ پیش پرداخت را واریز نمایید. پس از واریز پیش پرداخت، مجموعه نسبت به اعطای کارت اعتباری به شما اقدام می کند. می توانید با کمک این کارت، از خدماتی نظیر عکاسی اقساطی استفاده کنید.

در صورتی که هنوز نتوانسته اید پاسخ درستی را برای سوالات خود به دست آورید، نیاز است که از طریق شماره 02158641 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را در خصوص خرید اقساطی بپرسید. می توانید از طریق لینک مربوطه به تمامی نکاتی که می خواهید، دسترسی پیدا کنید.

قسطی 24

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *