شما هم می توانید موتورسیکلت گلکسی sym sr200 داشته باشید!

 شما هم می توانید موتورسیکلت گلکسی sym sr200 داشته باشید!

موتورسیکلت گلکسی sym sr200 یکی از اسکوترهای کمپانی معروف ام وی اس تایوانی است که توسط شرکت نیرو موتور در بازار ایران به فروش می‌رسد. نیروی محرکه اسکوتر SR200 توسط یک پیشرانه ۱۶۹ سی‌سی و تک سیلندر ۴ زمانه تامین می‌شود. این موتورسیکلت با تولید ۱۱.۸ اسب بخار و گشتاور ۱۲.۲ نیوتون بر ‌متر نسبتا روان حرکت نموده و تنها در سرعت‌های بالا با لرزش‌هایی محسوسی همراه است.

پیشگفتار

موتورسیکلت گلکسی sym sr200 یکی از اسکوترهای کمپانی معروف ام وی اس تایوانی است که توسط شرکت نیرو موتور در بازار ایران به فروش می‌رسد. در واقع موتورسیکلت گلکسی sym sr200 نسخه به‌روز شده اس وای ام دینو ویند است که نسبت به موتورهای هم‌رده خود از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

نیروی محرکه اسکوتر SR200 توسط یک پیشرانه ۱۶۹ سی‌سی و تک سیلندر ۴ زمانه تامین می‌شود. موتورسیکلت sym sr200 با تولید ۱۱.۸ اسب بخار و دور موتور ۸۰۰۰rpm و گشتاور ۱۲.۲ نیوتون بر ‌متر نسبتا روان حرکت نموده و تنها در سرعت‌های بالا با لرزش‌هایی محسوسی همراه است.

بررسی مشخصات فنی موتورسیکلت گلکسی sym sr200

عملکرد توانمند و پرقدرت این سواری به عنوان یک اسکوتر ارزان قیمت، با پیشرانه نسبتا چابک و پر صدا توانسته توجه افراد بسیار زیادی را به سوی خود جلب نماید. گیربکس اتوماتیک CVT کوپل شده عملکرد قابل قبولی در هنگام دورگیری با سرعت زیاد را عرضه می‌نمایند.

موتورسیکلت گلکسی sym sr200 محصول کمپانی تایوانی و معروف SYM است که در سال ۱۳۹۹ توسط شرکت نیرو موتور شیراز روانه‌ی بازار ایران شد.

انجین ۱۹۷ سی‌سی با قابلیت بالای دور موتور ۷۷۸۰ دور در دقیقه و گشتاور ۱۲.۲ نیوتن متر در جاده‌های صاف می‌تواند سرعت این موتورسیکلت را تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت افزایش دهید.

دیسک‌های ترمز جلو و عقب این موتورسیکلت با اندازه‌ی ۲۲۶ میلی‌متری و زین اندکی سفت و خشک این اسکوتر می‌تواند وزن ۱۲۵ کیلوگرمی موتورسیکلت sym sr200 را به راحتی تحمل نماید. هرچند که با این وضعیت زین و ارتفاع آن راکب را مجبور می‌شود، در مسافت‌هایی طولانی اندکی بایستد و استراحت کند. اگر بپرسید ارتفاع زین برای چه افرادی مناسب است؟ باید در جواب این سوال گفت که ارتفاع آن برای افرادی با قد ۱۷۵ سانتی‌متر کاملا مناسب است به عبارت دیگر این موتورسیکلت برای افرادی که قد متوسط به بالا دارند، انتخاب بی‌نظیری خواهد بود.

نبود فضای مناسب برای نگه‌داری و ذخیره‌سازی وسایل شخصی در کنار کمبود فضای پاگیر نشان‌دهنده این است که طراحی و ارگونومی این موتورسیکلت تنها مناسب سواری‌های کوتاه شهری است.

موتورسیکلت گلکسی sym sr200 از سری کروزها است که نیرو تولید شده توسط موتور توسط گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ عقب منتقل می‌شود. این موتورسیکلت در کنار بهره‌مندی از مزایای مختلفی همچون مصرف سوخت ۲٫۲ لیتری به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، از تاییدیه استاندارد آلاینده EURO 4 برخوردار است که این امر به تنهایی توانسته توجه علاقه‌مندان و دوست داران محیط ‌زیست را به سوی خود جلب کند.

طراحی درگاه شارژ USB بر بالای فضای ذخیره‌سازی و طراحی اسپرت و مملو از خطوط شکسته در دماغه و پنل جانبی باعث شده تا این اسکوتر مشابه موتورسیکلت‌های برقی به نظر برسد.

مشخصات و ویژگی‌های فنی

رینگ‌های آلومینیومی اسپرت و انجین چهار زمانه با سیستم سوخت رسانی انژکتور پاششی باعث شده تا شتاب موتورسیکلت گلکسی sym sr200 نسبت به موتورهای کروز سری ۱۵۰ سی‌سی قوی‌تر به نظر بیاید. اگر علاقه‌مند هستید تا در مورد مشخصات این موتورسیکلت بدانید توصیه می‌کنیم موارد زیر را با دقت مطالعه بفرمایید.

اندازه موتورسیکلت:    2094*830*1200 (میلی‌متر)

حداکثر سرعت:         95 (کیلومتر بر ساعت)

نوع باطری:  آب بندی شده با ظرفیت 6.5 آمپر

ولتاژ باطری:         12 ولت

تعداد دنده  5

ظرفیت باک بنزین:8 (لیتر)

حجم انجین:  196 از نوع 4 زمانه

برخورداری از استاندارد و تاییدیه آلایندگی:           EURO 4

سیستم راه اندازی انجین:  هندلی و استارتی

سیستم سوخت رسانی:       انژکتوری

حداکثر توان و قدرت: 10.08/7758 (kw/rpm)

حداکثر گشتاور:   12.89/6509 (N.m)

اندازه تایر جلو:         3.00*21

اندازه تایر عقب:   4.10*18

رینگ: اسپرت با اندازه ۱۶ اینچی و جنس فولاد

از رقبای سر سخت این اسکوتر می‌توان به موتورسیکلت‌هایی همچون آپریلیا SR150، هوندا باسل 110، بنلی کافه‌نرو 150، تی وی اس ویگو 110، بنلی ستا 125، بنلی VZ125، اس وای ام لاکی 180، کویر موتور S2، دینو فیدل 3 اشاره نموده که این محصول نسبت به اسکوترهای هم‌رده خود جمع‌وجور بوده و برای رانندگی در معابر پرترافیک شهری نمونه‌ای بسیار مناسب است.

خدمات پس از فروش ضعیف و بازار دست دوم کم رونق باعث شده تا افراد زیادی از مزایای قابل توجه این موتورسیکلت چشم پوشی نموده و دنبال اسکوتری باشند که در این رده قیمتی از بازار دست دوم و خدمات پس از فروش قوی‌تری برخوردار باشند.

با وجود اینکه فرمان‌پذیری موتورسیکلت گلکسی SR200 جالب نبوده و به درد سواری در فضاهای پر چاله نمی‌خورد با این حال نمی‌توان از پایداری و مانور پذیری بالای آن در محیط شهری این اسکوتر تایوانی چشم پوشی کرد.

کلام آخر

اگر به فکر خرید موتورسیکلت گلکسی sym sr200 هستید؛ اما وضعیت اقتصادی و بودجه مالی شما امکان خرید نقدی این اسکوتر را ایجاب نمی‌کند. قسطی 24 شرایطی فراهم نموده که شما با مراجعه به این سایت می‌توانید از طریق پرداخت اقساطی صاحب این اسکوتر بی‌نظیر شوید. شما می‌توانید با برقراری ارتباط با شماره تلفن 02158641 از مشاوران مجرب برای خریدی آسان و دلخواه بهره مند شوید و با توجه به وضعیت مالی خودتان نحوه خرید قسطی، میزان پیش‌پرداخت و حتی تعداد اقساط و زمان پرداخت را به دلخواه انتخاب نمایید.

 

قسطی 24

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *